Flere end 500 ældre- og seniorrådsmedlemmer var den 4. og 5. maj samlet til repræsentantskabsmøde og ældrepolitisk konference på Hotel Nyborg Strand. Se billederne fra to begivenhedsrige dage.

Repræsentantskabsmøde 2026: En dag med debat, fællesskab og engagement

Ældrepolitisk Konference 2026: Inspiration, perspektiver og debat om fremtidens ældrepolitik